4102

927471c4d5f095af29b3589e3cd2ddc9        Anul trecut? Clar anul ce mi-a luat dar mi-a si dat. Mi-a furat lacrimi de tristete si prieteni de langa mine si i-a zburat la cativa kilometri buni… Cam atat mi-a luat…Si daaaaa!!!! Ma bucur ca a fost un an frumos.

A fost un an tumultos cu mutari, cu certuri, decizii de secunde, bagaje in drum  si suparari dar asa cum mi-a smuls asa mi-a dat un moment unic pentru mine si sotul meu, cununia noastra, mi-a dat noi oameni frumosi in viata mea, persoane cu care nu am mai comunicat de mult si dorul a fost dureros dar a meritat. A meritat asteptarea pentru tot ce a venit la final.

Si noul an se pare ca ma intampina cu o schimbare majora, cu un bagaj mare de sentimente ciudate, putin discomfort fata de necunoscut si cu fluturi in stomac dar imi pregatesc aripile sa zbor mai departe catre necunoscut. Imi va fi dor de ei…de prietenii mei dragi ce au stiut cand am plans sa nu planga alaturi de mine ci sa ma faca sa rad, cand nu stiam ce decizii sa iau sa apara cu trandafiri la usa si sa ma incurajeze cum au stiut ei mai bine.

Va astept pe toti acolo!!! Astept sa vorbim si sa continuam povestea pentru ca pentru unul din voi, voi fi prietena nebuna de ras (aka veru’), viitoarea nasa, vechiul sufletel, acelasi sis, oita plangacioasa si lenesa, fiica neastamparata si curajoasa si nevastuica alintata pentru ca asa m-ai facut!!!!( nu eram!!!)

Iti multumesc 2014 pentru tot ce mi-ai oferit! Tot ceea ce a fost rau m-a educat si responzabilizat si pentru ce a fost bun…sa stiu ca este spatiu de muuult mai mult bine si ca vreau mai mult decat am simtit. Te voi denumi anul sentimentelor de tot felul. Ai fost un an adolescentin, cand nu stii daca vrei sa dai doar bine sau rau, ai fost neindemanatic, plin de momente extreme, de mult neasteptat dar si al naibii de delicios!

2015…stiu ca vei fi unul total neastamparat! >:)

Lasă un răspuns

